Navigation


RSS: inlägg



Filmkväll=)

2011-01-12 @ 22:17:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har haft filmkväll med Hanna. Fast kommer inte ihåg vad filmen hette och hon tog den med sig:P Men den va med Jennifer Lopez. Ganska bra faktiskt=)

Innan det så sprang jag hem till mormor och morfar. Blev bara att jag hann byta om där sen var det spinning på schemat. Så blev att min löprunda blev uppvärmning=) Faktiskt ganska bra för jag tyckte att jag orkade mycket mer på spinningen idag.

Sen mötte jag Hanna och vi gick och hämtade Theo som hade varit så snäll=) Han var dessvärre lite svår att få att somna. Somnade inte förrän halv nio menmen, så kan det bli ibland.

Nu ska jag snart lägga mig, känner mig dock inte så trött haha.
Menmen godnatt=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback