Navigation


RSS: inlägg



Filmtajm=)

2011-01-15 @ 21:40:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo somnade halv åtta. Tycker han har sovit i stort sett hela dagen:P
19.15-09.15
11.00-12.15
15.15-16.45
19.30-

Så mycket brukar han inte sova men kan beror på att han har lite att ta igen. Han var så trött nu på kvällen att det inte gick att få i honom gröten så vi la honom utan och visste att han skulle vakna för att han var hungrig, vilket han gjorde 20.45. Då fick han lite ersättning och nu sover han igen. Eddie och jag ska titta på en film Inception. Eddie har hyrt den så hoppas den är bra;)

Imorgon har vi inte så mycket planerat eller Eddie ska jobba på förmiddagen sen ska vi tvätta vid fyra=( Tråkigt.
Jättemånga jag känner har varit eller ska till Thailand och det vill jag med så gärna. Både Eddie och jag vill egentligen hellre resa på vintern när det är kallt i Sverige så ska se om vi kanske kan hitta någon till nästa vinter eller så blir det vintern därpå. Där finns så fina klänningar och bikinis eller ja kläder överhuvudtaget så jag vill bara handla en massa:P

Nä nu är Eddie redo för filmen. Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback