Navigation


RSS: inlägg



Försäkringskassan

2011-01-28 @ 12:17:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

Fick faktiskt resten av mina pengar idag=) Skönt att det gick så fort. Nu väntar jag bara på pengarna från massagen och slagthuset. Slagthuset lär ju dröja men idag ska vi prata med högsta chefen sen hoppas jag att han/hon snabbt går vidare till ekonomiansvariga så att jag kan få mina pengar nästa vecka. Är 1000kr jag ska få till av dom. Nästa månad blir det ännu mer för har jobbat fyra gånger med idag och imorgon så hopaps att min stämpling har funkat nu.
Min syster fick rätt betalt och jag stämplade både in och ut precis innan henne så annars kan hon vittna:P Hoppas dock att det inte behöv shehe.

Idag har vi varit på öppna förskolan. Gick dit med Vivvi och Amanda och där träffade vi Marlene, Kasper, Klara och Caroline, Moa, Albin. Alla kusiner (Albin, Moa, Theo, Kasper, Klara) är lika bloda så det måste ha kommit från Jensen sidan:P

Theo fick lite ersättning när vi kom hem och somnade direkt. Han sover fortfarande men tror att han vaknar vilken sekund som helst tycker han vrider och vänder på sig där inne.
Han vägrar fortfarande äta vanlig mat men febern var nere idag. Ringde ändå vårdcentralen men akuttiderna var slut. Så ringde bvc och frågade vad dom tyckte. Är det inte bättre efter helgen ska vi ringa igen. Men tror det är på bättreingsväg för inatt sov Theo från 21.00-08.45=) Skönt. Han skriker och gråter lite i sömnen vet inte om det är för att han har ont eller om han drömmer.

Jag somnade halv tolv så fick nästan nio timmars sömn. Gick upp åtta för att ringa vårdcentralen. Dock va jag vaken mellan sju och halv åtta när Eddie kom hem från jobb.

Idag ska vi hämta ut min mini PC som jag köpt:) Ska ha den till skolarbeten och då är den liten och smidig när man pluggar på bussen. Bussen tar ju närmre 50min till Lund så får ta alla chanser att plugga lite.
Nästa vecka ska jag börja att plugga lite så smått så att jag fräschar upp minnet lite hehe. Får se hur mycket jag verkligen kommer att göra det:P haha

Jag har hur mycket att skriva om som helst idag men sparar till lite senare. Får se om jag kommer ihåg vad jag tänker på nu eller om jag glömt:P Mitt minne är inte det bästa. Hörs senare!


HP Mini 210-1115so Preppy Pink

HP Mini 210-1115so Preppy Pink
Denna skönhet ska jag hämta ut=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback