Navigation


RSS: inlägg



Fotboll ikväll igen

2011-01-27 @ 17:22:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Då blir det fotbollsträning ikväll igen. Sandra hämtar mig halv sju=) Tycker faktiskt fotboll är riktigt roligt just nu. Träningarna går jättebra och trivs som fisken i vattnet i laget:P hehe.

Idag ska vi träna inomhus i en liten hall. Dör om det blir innebandy för det är något av det tråkigaste jag vet. Men Dan sa att det skulle bli smålagsspel 3 mot 3. Är det inte det går jag haha;)

Nu sover Theo igen ska snart väcka honom så fort jag skrivit färdigt. Han får faktiskt sova en timme nu brukar aldrig låta honom sova mer än 15-20 min om han somnar efter fyra. Men eftersom han är sjuk och behöver sova vill jag inte väcka honom. Får jobba på rutinerna när han är frisk igen. Förhoppningsvis efter helgen=)
Han vägrar fortfarande äta vanlig mat och lever på ersättning. Blir han inte bättre till imorgon får jag nog ringa vårdcentralen. Vet inte om han har öroninflammation för när jag tog tempen innan vrålskrek han som han aldrig brukar göra. I normala fall tycker han det är skönt att bli pillad i öronen. Konstig min lilla älskling.
Nä nu hör jag Theo skrika så får gå in och ta honom=)



Mitt charmtroll=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback