Navigation


RSS: inlägg



Fredagkväll

2011-01-21 @ 20:26:52, Allmänt, , Kommentarer (0)

När Theo vaknade vid halv ett gav jag honom mat sen sprang jag till gamla ip. Tog ca 20-25min och var ca 3,5km långt. Därefter gick jag till ica för att handla lite. Sen sprang jag hem igen=) Så har sprungit ca fem km med en liten paus:P Imorgon blir det dock längre.

När jag kom hem duschade jag sen skulle jag dammsuga men det gick verkligen inte. En viss liten Theo är livrädd för dammsugaren och stortjöt hela tiden. Så fick dammsuga när mamma var här så hon kunde underhålla honom;)
Mamma hade med sig mat från Svea. Jag fick fläskfile med pommes mums=) Mamma fick ett hårstrå i sin mat blä usch vad äckligt.
Sen lekte mamma och Theo med varandra medan jag försökte lägga in lite kläder på blocket. När jag skulle godkänna försvann allting=( Så får prova en annan dag istället.

Nu ska jag och Eddie mysa framför tvn första dagen på hela veckan vi kan ligga i soffan tillsamman:P
Hade hoppats på en bra film men det finns det ju aldrig på helgen=( Jaja nu ska jag titta i skafferiet om vi har något gott att tugga på;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback