Navigation


RSS: inlägg



Fullproppad eftermiddag och kväll

2011-01-18 @ 14:53:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo somnade igen vid sju och sov till lite i tio. Jag försökte med sova men gick det? Nä fem stycken som ringde då och vi som ALDRIG får samtal på morgonen typiskt.

Efter det gick vi för att träffa andra bebisar=) Theo busade och lekte.
När vi kom hem somnade han direkt och sov till kvart i två.

Nu kommer snart Eddie hem från jobb och jag ska åka direkt till malmö för att dela ut dom där jädrans flygbladen. Men ska gå en halvtimme tidigare för att hinna med brottningsträningen som börjar sex=) Direkt efter den är det fotbollsträning, inomhus idag=) När jag kommer hem vid halv tio är det Eddies tur att träna=)
Måste skynda mig nu:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback