Navigation


RSS: inlägg



Fysträning

2011-01-11 @ 22:23:42, Allmänt, , Kommentarer (1)

Kvällens fotbollsträning bjöd på en massa fys istället.
Först sprang vi en runda på ca 4km och jag kände mig ganska pigg. Sprang på under 20min vilket jag är nöjd med=) Det var ju ganska isigt på vissa ställen så man nästan fick gå.
Efter det körde vi lite styrka och snabba ben. Sen en runda med snabba fötter, hoppa över bummar och springa allt man kan. Skulle göra det tio varv och jag kan säga att mina ben redan var rätt döda.
Men än var det inte över utan vi skulle gå ihop två och två och springa med gummiband (eller cykeldäck). En hade det runt midjan och en höll emot. Skulle göra det fem varv gånger tre omgångar. Efter det var det lite fys för armar rygg och mage.

När jag kom hem hade jag en liten plutt som matvägrade och sovvägrade. Min syrra som passade honom. Stackaren hehe. I alla fall ville han inte heller äta när jag kom hem vid kvart i nio. Tror inte att han tycker om den mjölkfria vällingen. Tyvärr är det ju den enda sorten som finns. Istället fick jag göra gröt till honom som han åt nio. Innan dess hade han inte ätit sedan halv tre så han var ju hungrig då. Direkt efter somnade han=) Så jag passade på att ta en dusch och nu kollar jag på saw 5 i min ensamhet=(
Eller kollar och kollar sitter även vid datorn tycker den är så äcklig haha men finns ju inget annat på tv.

Fick även ett sms av garderobschefen på slagthuset om jag ville jobba i helgen. Typsikt när Eddie har jouren men jag har lyckats lösa två dagar av fyra och hoppas på en till imorgon=) Alla pengar är välkommna;)







Kommentarer
Postat av: Marih

Halvmaran är lite över 2mil. Det är den 13e augusti i Malmö. Ska bli super skoj! Anmäl dig du me vettja :p

2011-01-12 @ 08:50:31
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback