Navigation


RSS: inlägg



Godmorgon

2011-01-13 @ 09:50:57, Allmänt, , Kommentarer (3)

Eller ja jag har varit uppe sen halv åtta. Trodde Theo skulle sova länge eftersom han somnade rätt sent igår men han vaknar nästan alltid samma tid oavsett när han lägger sig. Somnar han 18.30 vaknar han ändå 07.30. Konstigt.

Idag ska jag jobba på slagthuset=) Vet faktiskt inte vad det är för någon teater idag men får kolla upp lite brukar alltid vara en massa som frågar haha. Börjar klockan 17.00 och slutar 22.00.
Eftersom Eddie jobbar kväll ska min lillebror passa Theo hemma hos pappa sen får han sova där tills jag kommer hem. Eller Eddie ska hämta oss där när han slutat jobba vid halv tolv.

Jag är lite bortskämd med att få passning till Theo=) Är så tacksam för det eftersom Eddie jobbar så konstigt och jag behöver kunna träna sen lite pengar=) Men ibland är det faktiskt inte jag som frågar utan folk kan ringa och fråga ska du träna ikväll i så fall kan jag passa Theo=) Så han är lite poppis hehe.
Vet inte hur det skulle gått om inte min familj funnits och kunde hjälpt mig eftersom detta vädert inte tillåter löpning. Annars hade jag ju kunnat ut och springa. Men jag blir jätterastlöss och skitjobbig om jag inte får träna. Riktigt jobbig alltså fråga min mamma. Om jag varit skadad eller inte kunnat träna har jag följt henne som en svans haha.

Just nu försöker jag få Theo att sova och då tänkte jag också passa på att sova eller i alla fall vila. Han har varit lite jobbig inatt och vaknat flera gånger. Men den fjärde tanden är snart helt ute så då kanske det blir bättre=)
I alla fall så blir det första gången Daniel passar Theo idag=) Hehe men det kommer gå bra. Pappa kommer ju hem senare och kan hjälpa honom.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha jag känner igen det där med när du blir rastlös. OERHÖRT fnittrig och har svårt att sitta still ;)

2011-01-13 @ 10:22:14
Postat av: Maria

Haha ja;)

2011-01-13 @ 15:14:58
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha... ja usch vad jobbig du kan vara då!!!

2011-01-15 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback