Navigation


RSS: inlägg



Godnatt

2011-01-27 @ 22:37:51, Allmänt, , Kommentarer (1)

Theo somnade inte förrän nio ikväll. Han hade vägrat somna när farmor var här och hjälpte Eddie som hade jouren och jag ville ju träna:P
Sen vaknade han till tio över tio och vrålskrek men det gick över på en minut och han sov vidare=) Skönt hoppas han sover till åtta imorgon:P Men han vaknar säkert jättetidigt hehe.

Jag kollar på en riktgt dålig film not another teenmovie. Sjukt dålig men finns inget annat på tv. Ville kolla på en film på tv8 men den hade visst inte vi=(

Jag ska lägga mig tidigt ikväll fast just nu känner jag mig pigg hehe typiskt. Bara för att jag va inställd på en sen kväll igen. Ska dock försöka vara isäng senast elva =)

Sitter och äter popcorn just nu och dricker fanta från vår sodastreemer=) Eller orange kanske den heter. Den är i alla fall sjukt god. Ni borde verkligen testa den. Cola är faktiskt inte alls god. Fast jag tycker egentligen bara om coca cola. Inte pepsi eller någon annan fejkcola och colan till soda streemern smakade fejkcola:P Eddie tyckte iallafall om den=)
Det dumma är att kolsyra saken snart är slut förvi vill ha MYCKET kolsyra i våra drickor. Vi har kanske gjort fem omgångar och den är snart slut. Dåligt tycker jag hehe. Men det är ju inte så jättedyrt men meningen var ju att vi skulle spara pengar på en sån här och det gör vi inte om vi ska slösa så på kolsyran:p

Nä nu ska jag lägga mig och småtitta på filmen eller kanske läsa något. Sov gott=)



Bollhavet är roligt=)



Kommentarer
Postat av: evelina-

snyggingbloggen!!:D



gå in och svara på dagens fråga på min blogg!:D

2011-01-27 @ 23:02:03
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback