Navigation


RSS: inlägg



Hemma hos pappsen

2011-01-06 @ 12:22:51, Allmänt, , Kommentarer (0)

Just nu sitter jag hemma hos pappa med Sandra och kollar på tv.
Theo sover just nu. Gick smärtfritt för han att somna:)
Egentligen skulle Sandra passa honom medan jag skulle träna brottning men den blev inställd pga snövädert. Jag har kommit fram till att jag hatar snö. Visst det kan vara mysigt att ha på julafton men en eller två dagar räcker. Inte flera veckor usch.
Jag var tvungen att parkera hur långt bort som helst från pappa eftersom de lassar all snö från gatorna på parkeringsplatserna. Så jag fick bära på Theo flera km kändes det som. Men lite träning fick jag i alla fall.

Jag skulle bott i något varmare land. Jag är inte född till att klara den här kylan. Usch låt det bli sommar och varmt.

Har inga bilder på den här datorn så blir ett tråkgt inlägg där jag klagar lite haha. Men kommer nog ett till snart:P När jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback