Navigation


RSS: inlägg



Hos pappa

2011-01-13 @ 15:45:40, Allmänt, , Kommentarer (2)

Nu sitter jag och Theo hemma hos pappa eller ja vi kom hit lite i två.
Jag tog löparvagnen och sprang hit. Satte på mig min stegräknare för att se hur långt det var hemmifrån oss. Det var exakt 1766m. Jag sprang dock lite längre eftersom jag glömde ta med nycklarna. Så samanlagt sprang jag mellan 2,5-3km. Inte så mycket kanske men det är JOBBIGT att springa med vagn. Tror man måste lära sig tekniken för jag får mjölksyra direkt i armarna haha. Jag tror jag spänner dom onödigt mycket.

Nu har Theo precis fått mat och ska snart sova lite. Blir sent idag med med eftermiddagspluren. Jag tänkte att jag skulle springa hem tidigt till pappa så att han kunde sova här vid halv tre men Theo somnade ju i vagnen och sov ca 20min. Inte meningen ju hehe.

Här kommer några bilder sen ska jag göra mig iordning och få Theo att sova.



Ska ut ch springa=)



Precis kommit till pappa och Theo är nyvaken;)



Vad hade jag i munnen precis:P



Kommentarer
Postat av: Marih

Duktigt! Du är ju redan igång inför Maran i Malmö ;o) En annan har inte tagit ett kliv än :p Önskar er en trevlig kvälL!

2011-01-13 @ 20:23:31
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Marih

Duktigt! Du är ju redan igång inför Maran i Malmö ;o) En annan har inte tagit ett kliv än :p Önskar er en trevlig kvälL!

2011-01-13 @ 20:23:44
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback