Navigation


RSS: inlägg



Jobb, jobb, jobb

2011-01-17 @ 11:32:38, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja denna vecka kommer jag och Eddie knappt träffa varandra=(
Eddie jobbar mellan 06.00-14.20 och när han kommer hem tar jag bilen direkt för jag ska jobba mellan 15.00-18.00. Vi ska dela ut några flyers på stortorget om handbolls VM med fotbollslaget. usch så tråkigt vill inte alls. Sen efter det tränar jag och när jag kommer hem vid nio sticker Eddie och tränar sen ska vi sova.
Detta är dock bara måndag till onsdag tack för det.
MEn sen på fredag jobbar ju Eddie ända till 18.20 och förhoppningsvis får jag något jobbpass på slagthuset=) Hoppashoppas i alla fall.

Theo har legat i sängen från halv elva och smågnällt. Kan han inte bara somna.Han är så trött men kan itne sova. Tyckte ju att hela tanden var ute i morse men kanske ändå lite kvar.
Jaja hinner inte blogga förrän ikväll hoppas ni klarar er:P

Nu ska jag ringa en massa samtal och sen sätta in lite foton i fotoalbumet=)



Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-17 @ 12:07:41
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback