Navigation


RSS: inlägg



Jobb=)

2011-01-14 @ 16:03:44, Allmänt, , Kommentarer (0)

Om tio minuter ska jag sticka iväg för att jobba. Eddie och Theo ska hem till Marlene och äta tacos, fusk:P hehe

Idag fick Theo äta en macka för första gången med smör på. Skivade i jättesmå bitar. Det mesta hamnade ändå på golvet haha men han verkade ha kul=) Några hamnade dock i munnen och det verkade gott=)

Idag har vi städat lite, handlat prsent till Moa som fyller 2 år på söndag=) Varit på ica och handlat och hämtat min mormor och morfars bil som jag får låna ikväll=) Tack!

Nä nu hinner jag inte skriva mer måste sminka mig lite:P  Hejsvej




Förresten bara på att inte ha ätit godis har jag lyckats gå ner ett kg=) Jippi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback