Navigation


RSS: inlägg



Jobbig kväll och natt

2011-01-24 @ 11:23:10, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det var inte någon engångförteelse med att Theo kräkte. Han kräkte två gånger till på kvällen innan han somnade vid halv tolv:( Stackaren vi var tvugna att ta upp och bada honom vid halv elva och han var riktigt trött då. 
Vid tolv gick vi och la oss men jag vaknade flera gånger av att Theo hostade som bara den. Vid halv fem vaknade han riktigt och var ju hungrig men jag vågade inte göra för mycket mat. Dessutom åt han knappt något sen somnade han om och gick upp kvart i nio. Jag var vaken en stund för att se så att han inte kräkte upp den lilla maten han fick i sig.

På morgonen försökte jag få i han lite gröt men han åt max tio skedar så det var ju inte så mycket. Sen innan han skulle sova nu fick han lite fruktpure som han åt en tredjedel av. Nu sover han igen.

Nu ska jag också försöka vila sen fortsätta med att sätta in foto i albumen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback