Navigation


RSS: inlägg



Jobbiga kvällar

2011-01-05 @ 23:05:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja Theo somande halv elva ikväll. Eller först somnade han lite över sju men vaknade åtta och vrålskrek och gjort det tills 22.30. Jaja 2,5 timmes slit för oss men inte lika länge sm igår. Får ju se det positiva.

Har i alla fall uteslutit all mjölk idag och han somnade lätt på förmiddagen och eftermiddagen. Ja även första gången ikväll så trodde att oj vilken tur kan det vara så enkelt. Men nä det va det inte hehe. Fast det tar ju ett par dagar eller veckor för kroppen att ställa om sig och göra sig av med alla slagprodukter.
Hoppas bara min lilla prins inte har för ont.

Pratade ju som sagt med en bvc sköterska idag och frågade varför han inte verkade påverkad när han var vaken utan bara när han ska lägga sig. Så sa hon att små barn vänjer sig och tror att det ska kännas så i magen men det gör liksom för ont för att de ska kunna slappna av när de ska sova. Usch synd han inte kan prata och berätta var han har ont men det dröjer ju ett tag tills han kan göra det.

Idag har jag varit ganska flitig. Vi har bara varit hemma vill att Theo ska få lite lugn och ro eftersom vi har farit och flängt under julen och pga att han har svårt att komma till ro. Men jag fick en bra ide om att renskriva alla våra recept som vi har. Vi har haft de på små lappar stora och allt vad man kan tänka sig. Så idag har jag hunnit med att renskriva 40 recept och ska fortsätta imorgon. Har även hunnit städa köket, lekt med Theo, kollat på tv och en massa annat:) Nä nu ska jag lägga mig och sova vet ju inte när Theo vaknar nästa gång.
Godnatt



Vad liten han var här. Och så mörkhårig. Nu är han ju helt blod och stor:P



Ute och promenerar med min halsduk=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback