Navigation


RSS: inlägg



Kväll, kväll och kväll. Just nu gillar jag inte kvällar.

2011-01-06 @ 20:29:45, Allmänt, , Kommentarer (1)

Och det beror självklart på att Theo är så jobbig och bara ligger och skriker. Han somnade 18.20. Vknar 18.50 och vrålskriker och har gjort det sen dess. Har precis gett honom lite mat så får se om han somnar eller vad som händer.

Nu ska jag kolla på världens minsta flicka på tv4+. Tror jag har sett det innan men ska kolla i allafall=) Finns typ inget annat på tv. Nä nu ligger Theo och skriker igen vet inte alls vad det är med honom. Väldigt störigt och ennerverande. Jag är helt slut sen.

Jaja imorgon kommer Michaela hit=) Först ska vi titta på film. Sen hem till henne och göra vid oss och ta en drink. Sen ut och äta=) Hoppas jag kan lada batterierna lite då eftersom Eddie ska lägga Theo. Får se hur det går han har inte riktigt mitt tålamod om man säger som så.

Jaja ska han skrika fyra timar är det ju bara två och en halv kvar nu.

Hinner inte skriva mer nu.



En bild innan balen i trean. Så smal och vältränad jag var då. Så ska jag snart se ut:P Tränade ju minst 8 pass i veckan på brottningsgymnasiet och det var bara mån-fre.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tyst med dig! Du är ju hur jädra vältränad som helst!! Snyggaste mammakroppen jag sett. Ge mig den annars :P

2011-01-10 @ 23:02:55
URL: http://reelti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback