Navigation


RSS: inlägg



Lillördag

2011-01-26 @ 13:46:26, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja då var det redan onsdag och snart helg:P Hehe

Theo somnade inte sörrän halv ett igår kväll ordentligt så att jag med kunde gå och lägga mig. Han vaknade sen nio imorse av att han gjort nummer 2 i blöjan annars hade han nog sovit längre.
Precis när vi vaknat skickar vivvi och frågar om vi vill följa med till Ica och det vill vi gärna måste ändå in och handla sen behövde båda gå till apoteket.

Theo åt ingenting i morse och han var dödstrött i vagnen men ville inte sova. Så när vi kom hem halv tolv fick han mat som han inte ville ha så gjorde ersättning och då åt han faktiskt riktigt mycket 150ml=) Sen somnade han tio i tolv och vaknade nästan precis. Skönt=) Jag han ta ett bad (frös svinmycket sen vi va ute), äta, plcoka undan lite och fylla ett album med foto så nu måste jag handla ett nytt:P

Nu är Theo riktigt pigg och sitter och leker med Eddies keps i soffan, kommer en bild senare hehe. Blir en massa bilder i nästa inlägg:P

Ikväll ska Eddie först storhandla sen när han kommer hem tar jag bilen direkt och kör in och tränar fotboll=) Inte så sugen i denna kylan dock. När jag kommer hem sen bytar vi igen och Eddie tar bilen för att träna sen jobba natt igen. Här är det fart och fläng som gäller hehe.



Kommentarer
Postat av: Elina

Fina bilder du har på dina inlägg :)

2011-01-26 @ 14:48:03
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: Mick

sv; men gud du behöver ju inte en enda operation! Du är jättefin! :D

2011-01-27 @ 15:46:05
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback