Navigation


RSS: inlägg



Lördag=)

2011-01-22 @ 14:26:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår gick vi och la oss 21.40. och jag somnade faktiskt ganska fort=) Sen vaknade inte Theo förrän halv åtta imorse så jag fick minst nio timmars sömn inatt. Välbehövligt.

Sandra kom hit lite i tolv och vi började springa kvart över. Spang ca 7-8km på en 40min=) Men fy vad trött jag blev hur många backar som helst som jag tillslut fick riktig damp på:P
Nu har jag duschat och ätit. Ska snart köra till ica för att handla lite sen börja göra mig iordning för ikväll=) Jag ska ju ut med några tjejkompisar=)

Fastän jag sovit så mycket inatt känner jag mig trött nu när jag sitter vid datorn men är nog för att jag tog helt slut när vi sprang. Theo ligger och sover eller håller på att somna.

Nä nu måste jag sätta fart=)



Bild från nyår 2008 i vår gammla lägenhet=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback