Navigation


RSS: inlägg



Lördagkväll

2011-01-08 @ 21:19:00, Allmänt, , Kommentarer (1)

Sitter och försöker blogga lite medans Theo skriker i sitt rum. Han somnade 19.00 men vaknar 19.45 och har skrikit sen dess. Får se hur lång tid det tar ikväll.
Han somnade vid kvart över åtta efter att han fått lite mat. Han åt vid kvart över sex mjölkfri välling och den tyckte han inte så mycket om så åt hälften så mycket som han brukar och åt upp reste nu. Hoppas det är ett tecken på att det börjar bli lättare. Fortsätter han vakna upp bara för att ha lite mat får jag vänja honom av vid det men vi får se hur det går=)

Jag glömde faktiskt helt bort att fortsätta blogga för vi håller på att tvätta så började vika tvätten istället. Vilken rolig lördagkväll hehe. Men vad gör man inte för lite sovmorgon imorgon=) Eddie tar Theo och egentligen skulle vi tvättat på morgonen. Jaja.

Igår kom jag hem lite över tolv så blev inte så sent men vi hade hållt igång hela dagen i stort sätt så båda var trött. Dessutom var det inget roligt folk ute bara massa gamlingar:P

Kvällen bjöd i alla fall först på en oxfärsbiff med pommes och cider på mandos=) Sen lite drinkar på lillatorg. Visst ser den här god ut?



MEN utseendet kan bedra. Det var en hallondrink som där var en massa kärnor i vilket inte jag alls tycker om. 147 kr på en drink man inte driker upp. Det sved hahaha.
Här kommer en bild på mig där jag ser jättekonstig ut men men den enda vi tog på mig:P



Sen skulle här vara ett foto på Michaela men jag har råkat ta bort fotona:( Men blir en gammal bild på henne istället.



Denna är från 2008=)

Nä nu ska vi mysa framför tv ha en trevlig kväll.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Suuupertrevlig kväll!! Somnade i samma minut som jag la huvudet på kudden ;) hoppas att ni har en mysig kväll!! Puss

2011-01-09 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback