Navigation


RSS: inlägg



Måndag

2011-01-03 @ 16:17:01, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja då var det måndag igen och Eddie har börjat jobba=( Tråk. Han jobbar natt denna veckan. Jag och Theo har faktiskt inte bestämmt någonting alls mer än på fredag då Michaela kommer hit och vi ska titta på film. Sen sa vi ut och äta och ta någon drink=) Theo får inte följa med då;)

Idag hr vi bara tagit det lugnt. Jag somnade inte förrän två inatt så passade på att sova när Theo sov i förmiddags=) Nu ska jag sanrt iväg och träna spinning. Hoppas Theo hinner sova lite har legat och skrikit i en timme nu=( Vet inte vad det är med honom.

Pappa ska passa honom när jag tränar för Eddie har övning med brandkåren. Han har varit vaken sen halv ett. Ska man ta upp honom så att han är vaken till halv sju jag menar det är ju sex timmar. Vet inte hur jag ska göra usch detta är verkligen jobbigt. Barnsköterskan trodde det var seperationsfasen men jag pallar inte ha det så här i flera veckor. INGET hjälper ju. Någon som har nått förslag?

Nä nu ska jag göra mig iordning.




Kommentarer
Postat av: POYA - Örebros största blogg

Nu är min bloggpaus över! =D Ny design och nya inlägg. Mer tankar, åsikter, dagens blogg och andra tävlingar.



Välkommen tillbaka till POYAS rosa, härliga blogg! =)

2011-01-04 @ 20:56:00
URL: http://scme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback