Navigation


RSS: inlägg



Match=)

2011-01-29 @ 10:15:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag ska vi spela träningsmatch mot Kvarnby. Var ju inte så många som kunde men hoppas att vi blir några avbytare i allafall:P

Igår gick det bra på jobb. Lugnt och skönt bara 200 som kollade på teatern. Brukar vara 400- 600. Inatt ska jag jobba på nattklubben och då lär det ju komma lite fler hehe. Löningshelgen och allt.
Efter matchen ska vi kanske hem till pappa och äta sen hoppas jag hinna sova en timme innan jag ska köra in till Malmö igen.

Jag hade gärna sovit nu när Theo sover för jag är riktigt trött men vi har samling sjukt tidigt för att vara en träningsmatch. 1,5timmar innan förstår inte varför:( men men.

Kanske går och lägger mig och vilar 30min i allafall för nu har han somnat=) Min busunge hehe.



Sommarbild från 2005. Känns som igår:P Vill ha sommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback