Navigation


RSS: inlägg



Mätt som en plätt

2011-01-29 @ 20:39:10, Allmänt, , Kommentarer (0)

Kom precis hem från pappa där det först bjöds på kycklingfile med hasselbackspotatis och sallad=) Sen daimtårt. Så jag fitt för fajt på jobb inatt.

Matchen vann vi med 3-1=) Jag fick spela innermittfältare vilket jag älskar=) Går alltid bäst för mig på den positionen. Tyvärr efter graviditeten har jag fått spela på kanten och det hoppas jag inte på mer:P Inte riktigt min starka position.
På matchen sköt någon en svinhård boll på mig och i minusgrader gör det sjukt ont. Har blåmärken på hela låret och märke efter bollen=( Fick även tre stora blåsor som gör ont nu haha. Tyck synd om mig nu:P
Hoppas bara jag hittar ett par skor som är sköna att gå i på jobb nu när man har blåsor. Finns det tro? Eller ska jag kanske uppfinna ett par.

Theo sover hos morfar (min pappa) inatt så att jag ska kunna sova någon timme imorgon. Eddie börjar jobba redan sex på morgonen och jag kommer hem vid halv fem. På kvällen ska vi till Sofie och Lee=) På dagen har jag många alternativ:P Antingen svågertorp med pappa eller till Marlene och äta goda dumlemuffins. Blir svårt att välja. Kanske hinner båda:P hehe.

Usch jag är så trött. Vet inte hur jag ska klara att jobba natt. Har försökt sova två gånger idag men har inte lyckats. Första gången var när jag skrev det andra inlägget om att Theo sover nu. Det gjorde han INTE=( Så hann inte sova innan matchen. Andra gången var efter matchen när Theo sov men då lyckades våra telefoner ringa i ett så där sket det också sig:(
Men ska göra mig iordning nu och dricka lite är jättetörstig:P



Theo fem dagar gammal. Så liten och söt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback