Navigation


RSS: inlägg



Nyårslöfte;)

2011-01-05 @ 10:46:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja jag har ju glömt att berätta om mitt nyårslöfte.
Eller egentligen tänkte jag inte alls skriva det för då vet ingen om jag bryter det mer än Eddie:P Den lilla filuren vågade inte ha något nyårslöfte haha.

Men mitt är i alla fall att jag inte ska äta godis, får bara äta popcorn och nötter. På sistonde har jag nästan ätit godis varje dag och gjorde jag inte det drack jag en massa oboy. Så har blivit väldigt beroende av socker vilket inte alls är bra. Och jag är en sån person som att om jag får äta på lördagar blir det en dag extra sen två sen tre. Så nu ska jag sluta helt.

Jag vill egentligen inte helller äta glass kakor tårtot och sånt men vågar mig inte på för mycket. Fast jag har sagt att det bara får bli om vi går bort eller vid något speciellt tillfälle. Hoppar jag sen över är det ju bara ett plus;)

Jag ska även bli nyttigare och verkligen komma i form till sommaren 2011=) Ska försöka springa en sväng varje morgon plus min vanliga träning på kvällen. Jag ser verkligen fram emot det. Kanske får jag bättre sömn då också på nätterna.

Jaja just nu är det ganska jobbigt här hemma med Theo. Eftersom han skriker så mycket innan han ska sova 2-4 timmar. Men det var ca 1 månad sen vi introducerade mjölk (han var mjölkallergiker från det han föddes). Och efter ett tag fick han en massa utslag i ansiktet som vi trodde berodde på kylan. Men de har spridit sig till ryggen, armbågarna, låren och händerna. Sen började han skrika och igårkväll var det värst. FYRA timmar usch. Verkligen inget hjälper. Vi la honom vid sju och han somnade lite efter elva. Gissa om vi var trötta sen. Nu ska han snart sova igen får hoppas det går lite bättre. I alla fall ringde jag bvc och vi ska få en tid till trelleborg där dom ska göra blodprover för att se om han är laktos allergiker eller glutenallergiker som jag är:P

Nä nu ska Theo få lite mat sen sova.

Förresten har jag sjukt mycket träningsverk i benen sen vår fysträning igår som var skitrolig=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback