Navigation


RSS: inlägg



Redan uppe:P

2011-01-30 @ 11:02:41, Allmänt, , Kommentarer (1)

Eller egentligen vaknade jag klockan tio, nu är den ju elva. Kunde inte sova inatt har vaknat hundra gånger på de 5,5 timmar jag låg i sängen.
Kom hem lite över fyra från slgthuset. Det var knappt jag orkade hålla ögonen uppe när jag körde, skitäckligt. Fick sätta volymen på max och sjunga med i varje låt det gör susen:P

Det gick bra på slagt igår kom inte så jättemycket folk, eller det fanns plats för fler fast i vår garderob var det fullt=)

Nu ska jag snart till pappa och träffa min älskade Theo. Lika jobbigt varje natt att lämna ifrån honom men denna var en av de jobbigaste. Han är sjuk och fruktansvert mammig så viste inte hur det skulle gå. Men det gick bra=)
Sen vid två ska jag och Theo till Marlene och fika hoppar nog över svågertorp med pappa. Klockan fem ska vi sen till Lee och Sofie på fika=)

Nu måste jag göra mig iordning har precis ätit flingor med mjölk, börjar tröttna på det:P Haha. Jag är en sån som äter bara en sak till jag tröttnar helt på det och då börjar jag äta något annat. Nä nu blir det skyndaskynda.



Iväg och jobba



Kommentarer
Postat av: Tomas

Theo och morfar är kompisar. därför fungerar det ALLTID bra.

2011-02-07 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback