Navigation


RSS: inlägg



Seg kväll

2011-01-26 @ 23:07:32, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag var riktigt stressad innan min träning. Eddie var och storhandlade och jag hade en riktigt gnällig påg som behövdes göras iordning innan sovdags. Så på en timme hann jag äta, packa min väska, byta om till träningskläder(fotboll), mata Theo (vilket inte går fort just nu), bada honom och ge honom lite ersättning. Det kallar jag effektiv hehe. Theo somande bums vid kvart i sju men vaknade åtta och vrålskrek och har inte somnat än=( Han har även fått feber idag. Inte så mycket men ändå 38,2.

Jag som är helt slut efter fotbollsträningen och dödstrött hehe. Tycker så synd om min lilla älskling. Ingenting hjälper. Han ligger och blundar och gäspar men vänder huvudet fram och tillbaka och vänder sig från mage till rygg. Han kommer inte riktigt till ro. Förstår hur det känns, jag är ju inte känd för att somna fort:P

Hoppas i alla fall att han somnar lite innan halv ett som igår hehe för det var lite segt.
Nu kommer lite bildregn från igår och idag=)



Min ifyllda tatuering=)



Michaelas tatuering=)



Leker med pappas keps:P



Rött är fint=)



Denna roliga leksak fick jag av morfar i julklapp=)



Vill krypa över men har inte riktigt lärt mig hur jag gör:P

Måste komma emellan med att Theo har somnat nu. Har ju hållt på ett tag med detta inlägg hehe. Så 23.00 blundar dom små ögonen och jag hoppas dom gör det resten av natten med.



Om jag ser busig ut kanske man inte ser att jag egentligen är jättetrött och sjuk?;)




Jag blev i alla fall lite nöjd med ett rån i varje hand=)

Nu blir det inte fler bilder. Jag ska faktiskt ta lite nattamat nu sen kolla på Navy CIS sen kallar sängen=) Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback