Navigation


RSS: inlägg



Sjukling

2011-01-23 @ 21:47:39, Allmänt, , Kommentarer (0)

När vi kom hem från pappa började Eddie på maten och jag gjorde iordning Theo för sängen. Han somnade vid halv åtta men vaknade vid kvart över åtta av att han hostade så jag trodde hela han skulle försvinna. Jag gick in och tittade till honom och då kräkte han världens största spya=( Allt han ätit de senaste timmarna. Så fick ta upp han och tvätta av honom, renbädda sängen och lugna ner honom. Han var helt till sig. Han är redan jätteförkyld och näsan den bara rinner så hoppas bara att det var en engångs förteelse så att det inte är influensa han fått.

Han ligger fortfarande vaken i sängen och kan inte somna om, han har fått mini lite att äta för att det inte ska komma upp igen. Usch det är alltid något som stör hans sömn. Är det inte tänder eller förkylning så kräker han stackars liten.
Nu är han dock tyst så han kanske har somnat igen. Hoppas det hehe.

Nästa vecka har jag inte så mycket planerat. Måndag ska vi va hemma hela dagen behöver ta det lugnt. På tisdag ska vi till kusin Klara och träffa andra bebisar=) Sen ska jag och Michaela tatuera oss=) Jag ska dock bara fylla i en gammal. Sjukt tråkigt men den är ju tyvärr inte så fin=( Vill hellre lägga pengar på en ny;) Sen ska jag jobba fredag och lördag på slagthuset=) Det är den enda planeringen vi har skönt=)

Nä nu ska jag titta vidare på I robot=)




Såhär glad och busig är Theo när han vaknar på morgonen=) Han sitter och busar i soffan medans mamma mornar sig=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback