Navigation


RSS: inlägg



Sjusovare=)

2011-01-14 @ 13:09:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja Eddie var hungrig klockan sex imorse så då gick han upp haha. Sen vaknade Theo klockan åtta så Eddie tog honom då. Theo somnade inte förrän 24.00 igår:( Eller han somnade ju först hos pappa men sen vaknade han efter en timme och vrålskrik och min pappa visste inte vad han skulle göra så han tog upp honom. Så när Theo vaknade åtta i morse va han jätte trött och gnällig så jag kunde inte sova. Men sen somnade han tio igen och jag gick upp tolv:O Vet inte senast jag sov så mycket även om det var ett par timmars avbrott hehe. Theo själv vaknade kvart i ett.

Idag står det städning på schemat sen ska jag jobba igen 17.00-22.00. Då ska Eddies föräldrar komma hit och kolla på lets dance:)

Nä nu vill Theo ha mat:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback