Navigation


RSS: inlägg



Slappedag=)

2011-01-02 @ 20:05:25, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja idag har verkligen varit en slappedag för mig. Egentligen skulle vi storstäda men jag kände direkt när jag vaknade att usch det orkar jag inte. Men vi städade i allafall bort julen.

Idag fick jag sovmorgon så sov till halv tio=) Tio timmars sömn. Hade kunnat sova längre men Theo är ju lite jobbig just nu när man ska lägga honom. Tror det är en blandning mellan förkylning, tänder och hans eksem i hela ansiktet som verkligen inte ser skönt ut. Usch tycker så synd om min lilla prins.

Eddie försökte lägga honom lite i tio sen halv tolv fick vi ge upp och ta upp honom. Dels skulle han äta tolv igen sen var han helt hysteriskt ledsen. I alla fall somnade han lite över ett och sov till halv tre=) Sen fick han va uppe och fick velling halv sju och deckade när han åt så han var verkligen trött.
Nu sover han gott och hoppas han sover bra inatt=)

Ja jag har bara legat i soffan och slappat idag förutom en liten promenad med vivvi och amanda sen ett bad med Theo=)

Tänkte lägga upp en bild på mig från julafton där jag har fått mina nya skor som jag älskar=) Är päls i dom så man kan ha dom på vintern. Superskönt hehe. Sen kommer en bild på Theo i badet=)





Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir underbar

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2011-01-03 @ 12:00:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback