Navigation


RSS: inlägg



Slö söndag

2011-01-16 @ 14:03:53, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag känner jag mig inte helt på topp. När jag vaknade imorse hade jag lite ont i halsen sen har jag varit fruktansvärt trött hela dagen.
Theo är jätteförkyld så kanske något sån på g? Eller har jag sprungit för mycket i veckan;)
Haha. Tänkte springa till mormor och morfar och lämna deras bilnyckel idag men jag orkar helt enkelt inte. Kan behöva en vilodag också=)

Eddie är och jobbar och jag och Theo sitter och leker i soffan.
Jag har hur många leksaker framför honom, de flesta rätt så nya. Men den enda han sitter och leker med är en fot som han fick nästan precis när han föddes;) hehe

Nä nu ska Theo äta lite:P Typ det enda han gör hehe.



Kommentarer
Postat av: caroline

Vilken fin bild på sötingen :) Vi kanske kan ses i veckan och snacka av oss lite...har inte direkt något planerat.

Kram

2011-01-16 @ 18:54:02
URL: http://underbaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback