Navigation


RSS: inlägg



Sovmorgon

2011-01-27 @ 12:05:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo somnade ju inte förrän lite i elva igårkväll och jag somnade kanske halv ett. Theo väckte mig nio imorse så fick sova en hel del inatt:) Theo fick sovit tio timmar, de andra nätterna kanske han har sovit åtta timmar. I vanliga fall sover han 12-13 timmar så han är ju inte frisk än. Men man brukar ju inte själv sova särskilt bra när man är förkyld och har en massa rethosta.

Nu sover han igen och jag passar på att blogga=) Fastän att jag fått sova åtta timmar två dagar irad känner jag mig ganska trött idag, vet inte varför. Tänkte försöka plugga lite nu så att jag inte kommer tillbaka helt ringrostig till skolan men det är knappt att jag orkar hålla ögonen öppna. Kanske lägger mig framför tvn och halvsover:P Men bara till ett för då ska vi tvätta:( Tråktråk. Vill ha en tvättmaskin, blir så mycket tvätt när både Eddie och jag tränar varje dag och när Theo måste byta kläder några gånger per dag:P Det är så tråkigt att tvätta hehe.

När Theo vaknar har vi inget planerat men tänkte kanske gå ner i byn och se om jag hittar något fotoalbum så att jag kan sätta in resten av fotona=) Får se om jag orkar hehe. Ikväll vet jag inte riktigt än vad jag ska träna. Hade gärna tränat brottning men vill inte slita av ruvorna på min tatuering som jag gjorde förra gången, därför den har varit så ful=( Så måste vänta två veckor på att få träna det. Nästa vecka jobbar Eddie ändå kväll så hade ju inte kunnat träna då. Sen jä* ska jag börja träna brottning igen:P Behöver lite armmuskler hehe.

Här är min underbara familj på Theos dop=)
Min älskade familj=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback