Navigation


RSS: inlägg



Sovvägrare

2011-01-25 @ 23:10:19, Allmänt, , Kommentarer (2)

Theo vill inte sova ikväll. Han sov mellan fyra och fem. Sen va han jättetrött och somnade redan kvart i sju igen. Men åtta vaknade han och vrålskrek och sen dess har han kanske sovit fem tio minuter i sträck sen varit vaken i 30min=( Jädrans förkylning som gör att han inte kan andas och komma till ro. Måtte den snart vara bort. Jag som skulle lägga mig tidigt ikväll redan vid nio. Men jag ska tydligen inte sova för varje gång jag ska lägga mig tidigt är det någonting som gör att jag inte kan.

Usch jag undrar hur dags jag kommer isäng ikväll eller hur mycket jag kommer få sova inatt. Jag gissar på max två timmar. Han gäspar och gäspar och kliar sig iögonen men icke somnar han för det:( Hoppas han kommer till ro snart så att vi får sovit lite inatt.
Alltid när han klyddar såhär är det när Eddie jobbar natt och då kan inte han avlasta mig med att kanske ta en natt.

Nä jag får väl bosätta mig framför tvn ett tag till och springa ut och in ur Theos rum. Nu är det i allafall Navy CIS=)
Blir ingen bild nu tar sån tid att ladda upp;)
Godnatt alla ni som får sova:P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Naaww stackars liten... snart dags för honom att vara hos mormor en helg!

2011-01-26 @ 07:43:53
Postat av: Mamma

Naaw stackars liten... snart dax för en mormorhelg!

2011-01-26 @ 07:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback