Navigation


RSS: inlägg



Springa

2011-01-09 @ 14:40:37, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja idag eller nu när Theo vaknar ska jag faktiskt ta en runda med min löparvagn eftersom ganska mycket snö försvunnit. Blir ingen större runda utan vill först se om det går bra att spring.

Ska förbi min mormor och morfar och hälsa på dom.

Eddie skulle egentligen jobba idag men han mår inte så bra så han har snart sovit i fyra timmar. Bara det inte är det som Dennis och Carolin råkat ut för med feber på över 40grader. Hoppas dom blir friska snar va länge sen jag träffade Carolin nu. Ända sen nyår hehe. Saknar våra träffar:P

Just nu kollar jag på Lose it with Jillian. Jag diggar henne hehe. Tycker hon är väldigt bra och detta programmet är sjukt bra. Har inte sett det innan men faktiskt skitbra. Sitter och fäller en och annan tår haha.

Nä nu ska jag göra mig iordning så att jag kan springa direkt Theo vaknar.



Theo har precis fått salva för sina eksem i ansiktet därför han ser så glansig ut=)



Kommentarer
Postat av: caroline

Usch, stackars Eddie. Håller med...hoppas verkligen inte att det är samma som vi har haft. Fy fasen...har aldrig varit så sjuk.

Men...nu mår jag bättre så nu ska vi snart träffas igen :) saknar också våra träffar....känns som jätte längesedan vi sågs..

Snart börjar Dennis jour också så då måste jag gå alla promenader själv med Nisse så då får vi börja traska runt svedala igen :) hihihi

Kram på dig!!

2011-01-09 @ 15:32:41
URL: http://underbaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback