Navigation


RSS: inlägg



Stor pojke=)

2011-01-10 @ 21:00:41, Allmänt, , Kommentarer (0)

Min lilla älskling har blivit så stor. På bvc mätte han hela 73cm och 10kg. När jag var ett år så var jag 71cm och vägde ca 10kg så jag ligger lite i lä där hehe. Men tur att han blir längre än mig i alla fall:P
Han klarade syn och hörseltesterna perfekt och barnsköterskan tyckte att han pratade väldigt mycket och varierat så snart kanske första ordet kommer. Jag upprepar mamma typ 1000gånger per dag så att det ska bli det=) Tihi.

Eddie jobbar kväll denna veckan så har ingen bil och kan inte träna. Men pappa ringde och sa att han kunde passa Theo mellan sex och sju. Så jag gick och tränade bodystep på rehab=) Det var riktigt skönt och svettigt pass:P

Imorgon på förmiddagen ska jag och Theo gå till typ något babycafe tillsammans med vår granne vivvi och hennes lilla Amanda som är två veckor yngre än Theo. Sen på kvällen får jag se om någon kan vara barnvakt annars får jag ta en runda med vagnen om det inte är för halt. 

Nä nu ska jag titta på tv en stund innan jag somnar. Förresten så somnade Theo 19.15 vaknade 19.45 men jag behövde bara massera hans ansikte sen somnade han om utan mat och en massa skrik=) Fast det låter som att han ligger och pratar nu hehe. Men det kan ju vara i sömnen.

 

En gammal bild från 2002 när jag spelade i Malmö FF och vi vann skånecupen:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback