Navigation


RSS: inlägg



Taggad=)

2011-01-12 @ 11:31:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag känner mig faktiskt riktigt taggad på det mesta just nu. Har ett händelserikt år framför mig=)

Jag känner mig taggad för:

* ett hälsosammare liv med mer träning och bättre mat

* att vi ska till Spanien på träningsläger i mars. Ja fotbollen känns faktiskt väldigt bra och roligt just nu

* nästa vecka kan jag träna alla dagar=) Mån,ons fotboll. tis tors brottning sen försöka springa på dagarna

* börjar skolan i slutet av mars och ska snart börja plugga lite av det jag glömt;) Ska faktiskt bli roligt

* Går bara skolan i tio veckor sen är det sommarlov och jag ska jobba och få lite pengar=)

* Ska till lalandia 16 augusti med hela Eddies familj så blir många=)

* Ska tatuera mig med Michaela 25 Januari=)

* Har fått lite jobbtider nu på slagthuset och hoppas på att jag får mer tid. Hade verkligen behövt jobba lite extra.

* Och en massa annat som jag inte ska skriva ut

Men känner mig så sprallig i hela kroppen för allt skoj som kommer att hända.
Har även hört att en vän ska springa halvmaraton och jag blev så himla sugen men vill inte spring ensam så får se hur det blir:P

Idag eller just nu ligger Theo och sover. När han vaknar ska jag och vivvi med barnen:P ut och promenera. När jag kommer hem ska jag sätta in lite foto i fotoalbumen. Sen tänkte jag springa hem till mormor och morfar. Dom ska passa Theo ikväll när jag tränar spinning=) Så tänkte ta en löprunda först och sen vila hos dom en stund.
Sen ska jag möta Hanna för att hyra film och titta på hemma hos oss.


 





När jag och Eddie var i Tunisien förra sommaren. Åk INTE dit. Skit äcklig mat och otrevligt människor. Vi levde på pommes i två veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback