Navigation


RSS: inlägg



Tand nr 4

2011-01-15 @ 10:37:10, Allmänt, , Kommentarer (0)

Imorse när jag tog på kläderna på Theo så kände man lite av den fjärde tanden. Äntligen den har varit envis hehe.

Igår somnade Theo redan lite i halv åtta. Men jag och Eddie kom inte i säng förrän närmre ett så när Theo skrek till vid halv sju försökte jag få han att somna om, och det gick=) Sedan väckte han mig kvart över nio:O Oj vad han har sovit inatt. Kanske tagit igen sig från de två sista nätterna. Redan nu börjar han bli lite grinig, vilket tyder på att han är trött hehe. Ska försöka hålla han vaken en stund till=)

Egentligen skulle jag ut och springa med vagnen nu men Theo är lite förkyld och sittai vagnen med regnskyddet på så att han knappt ser ut tror jag inte är så populärt:P Får se när han vaknat efter nästa plur om jag ändå tar mig en löprunda. Blev ju lite glass och så igårkväll när jag kom hem. Eddies föräldrar vr ju hos oss och dom hade massa godis så jag blev sugen. Så det blev lite glass.

Nä nu blir Theo jätteotålig vill nog ha lite mat=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback