Navigation


RSS: inlägg



Tatueringar

2011-01-25 @ 18:54:15, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja nu har jag och Michaela varit och gjort tatuering, eller jag fyllde ju bara i en av mina. Min tog ca 25min och Michaelas 35 hehe. Hennes blev assnygg=) Kanske får låna hennes bild sen och lägga upp hehe. En bild på min kommer även den senare.

När vi kom hem beställde vi mat från Svea. Fläskfile oscar med pommes. Vad fick vi ? Klyftpotatis. Som dessutom inte va färdiga. Jag som va så sugen på deras pommes. Nu sitter vi och tittar på 2½ män hehe så roligt. Theo ligger i sängen får se om han kan somna han har typ sovit hela dagen. Dock va han jättetrött och gnällig. Nu ligger han och snackar och verkar piggare i sängen haha. Sängen är verkligen inget sömnmedel här hemma.

Nä nu ska jag ta det lugnt i soffan.



Kommentarer
Postat av: Mick

snygg blogg =)

2011-01-26 @ 17:49:38
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback