Navigation


RSS: inlägg



Tidig morgon

2011-01-18 @ 06:48:14, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det kan man verkligen säga. Tror aldrig Theo har varit uppe så tidigt som han var i morse. Lite i fem gick vi upp usch.
Hela natten och kvällen igår har han varit så lättväckt. Men det är inte lätt att vara både förkyld, ha feber och en tand som  envisas med att inte komma ut. Dom andra tänderna har det gått på en dag men denna är en envis rackare. Fortfarande inte helt ute.
Ja det har inte varit en rolig natt ca 3 timmars sömn för mig och jag som skulle träna dubbla pass idag, brottning och fotboll undrar hur det ska gå.

Nä nu får jag ge Theo lite välling sen prova lägga honom igen för han är gudatrött helt sprängröda ögon och de största påsarna jag sett under ögonen:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback