Navigation


RSS: inlägg



Träningsvärk

2011-01-20 @ 21:57:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag har nog träningsvärk i varenda liten muskel på i min kropp:P Tränat sjukt hårt denna veckan och jag brukar tycka det är skönt med träningsvärk men inte överallt:P

Har tränat brottning ikväll och det är inte speciellt skönt med träningsvärk. Var ju ett tag sen jag tränade brottning eftersom jag skadade nacken innan jul så nu i tisdags var det första passet och nu känner jag igen min kropp med blåmärken på hela kroppen och fläskläpp och svullen panna:P
Att det kan göra så ont nu men man känner inte ett dugg på träning, konstigt=) Imorgon ska jag ta en lugn löprunda för att bli av med lite slaggprodukter i kroppen sen ska jag storstäda innan mamma kommer:P

Theo har varit riktigt ledsen ikväll innan han somnade. Har aldrig sett honom så tidigare riktigt panikskrik som att vi hade dött eller någonting. Efter att han skrikit ett tag fick man rensa näsan på honom för han är så täppt och det blir ju värre när man gråter. Stackars liten. I alla fall fick han 60ml ersättning för att tänka på något annat och lugna ner sig. Efter det somnade han direkt, han var så trött. Men 1,5 timmar tog det:( Usch. Han somnade dock ändå halv nio och det är inte så sent. Bara vi får ordning på hans sömnproblem. Ska vara riktigt hård från och med imorgon med mat och sovrutiner. Han är en liten människa som behöver det, tror jag;)

Nä nu kom Eddie hem och vi ska sova. Godnatt



Min busunge=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback