Navigation


RSS: inlägg



Trött

2011-01-19 @ 22:42:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är jag riktigt trött både i huvudet och hela kroppen. Har tränat hårt hela veckan plus att jag har knappt varit hemma och vilat. Ska vara hemma hela dagen imorgon förutom när jag ska träna. Har inte bestämt om jag ska träna brottning eller på Rehab här i svedala. Får se hur trött jag är imorgon.

På fredag kommer mamma hir och jag ska massera henne sen ska vi fika=) Sen på lördag ska jag ut med några tjejkompisar=) Eddie ska ha hit Jimmy så dom kan spela av sig lite eftersom jag inte är så glad för playstation=)
Men innan jag ska ut ska Sandra och jag springa en lång runda hehe.
Vi skulle vara riktigt många från början men fler och fler drar sig ur tråkigt. Men jag ska ut ändå hur många eller lite vi än blir. Har längtat länge nu efter detta hehe.

Nästa helg är det jobb hela helgen så får passa på att roa mig denna;)
Nä nu ska jag snart lägga mig. Sov gott och dröm sött;)



Mysmys=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback