Navigation


RSS: inlägg



Varma mackor=)

2011-01-15 @ 15:51:32, Allmänt, , Kommentarer (0)

Efter att Theo vaknat innan idag vid lite över tolv plockade jag fram löparvagnen och begav mig ut i regnet för att springa. Sprang i ca 20-25 min och sträckan blev 3,5km. Tror dock inte på min stegräknare för där stod att jag bara sprungit två km haha. Men man ska skriva i hur långt ett steg är och det är svårt att mäta. Men när jag kom hem kom jag på att jag mätt när jag går. När man springer tar man längre steg så jag mätte ett steg när jag sprang och fick därav sträckan 3,5km=)

Mitt mål är att vara ute och springa 45-60min men efter de 25min jag sprang idag var jag riktigt död hehe. Jag har aldrig tänkt på att svedala är så backigt. Men det är det hehe och med en vagn är uppförsbackar SKITjobbiga.

Eddie är iväg och hyr film och handlar ingredienser till en rulltårta för jag är sugen på kaka och dessutom VRÅLhungrig. När han kommer tillbaka ska vi dock först äta varma mackor=) Jag har inte ätit något sedan tio så min mage kurrar på.
Theo ligger och sover så jag sitter här och bloggar lite och kollar på tv=)

Jag är riktigt nöjd med min löparvagn som alla sa var ett onödigt köp som jag aldrig kommer att använda men jag har verkligen haft nytta av den=) Nu för att jag springer men hela denna vintern pga dess stora däck=) Jag har kunnat promenera i de stora snödrivorna. Med vår andra vagn kom jag inte fram överhuvudtaget:P

Nä nu ska jag börja göra iordning mackorna=)

Här är min underbara familj på Theos dop=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback