Navigation


RSS: inlägg



Dålig uppdatering

2011-07-05 @ 21:27:29, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja nu har det ju varit dålig uppdatering här men jag har varken haft tid eller ork. Har egentligen ingen ork ikväll heller men vill bara skriva så att ni vet att bloggen lever;)

Började ju jobba imåndag och det känns precis överallt haha. I lördags hade jag fest som blev jättelyckad:) Tack alla underbara människor som kom. Sen drog vi ut till etage=) I söndag städade jag i lokalen sen hämtade jag Theo som sovit hos sin morfar. På eftermiddagen åkte vi hem till Eddies föräldrar på fika sen tog vi det bara lugnt.

Igår jobbade jag första dagen på kyrkogården och på kvällen sprang jag och Caroline 11,3km på 1 timme och 1,5 min=) Vi är knappt trötta efter det nu längre så nu blir det snart att öka upp till 1,5mil. Bara fem veckor kvar till halvmaran. Vill springa den på 1timme och 50 min men blir nöjd om jag klarar den under 2 timmar.

Nä nu ska jag snart sova är helt färdig. Vet att det är ett tråkigt inlägg men blir kanske bättre imorgon;)




Förresten så saknar jag min lillasyster såååå mycket. Har nog bara pratat en gång på snart tre månader mot varje dag innan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi måste skypa snart, kanske på söndag? saknar dig med <3

2011-07-06 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback