Navigation


RSS: inlägg



Lycklig=)

2011-07-18 @ 21:17:55, Allmänt, , Kommentarer (3)

Känner ett lyckorus i hela mig som varat ett par dagar nu och jag vet inte riktigt varför. Eller jo egentligen vet jag.

Känner mig så glad över nästan precis allting. Och dessutom har jag en massa roliga saker att se fram emot=) Jag älskar livet just nu.

Jag älskar min underbara fantastiskt fina och roliga lilla påg som jag bara älskar mer och mer för varje dag. Går inte en sekund utan att man skrattar när man är med honom. Händer hela tiden så mycket roligt just nu. Igår kittlade jag Theo under hakan och sa tilletilletill så tar han sina egna händer på sin haka och säger exakt samma hehe han är för rolig. Talet har börjat komma mer och mer och när han dricker eller äter nått och det tar slut säger han dutt (slut då alltså). Han säger todde (kudde) och lägger sig och myser med den. Han härmar ugglor, bilar och det mesta vi gör nu. Älskar denna åldern=)

Jag älskar min fina sambo som äntligen har slutat jobba helg och som jag numera har sju veckors ensamrätt på;) Eller ja Theo har den väl mest men helgerna är mina hehe. Kan kanske dela med mig ibland om man frågar snällt.

Jag älskar att jag har så många fina vänner som betyder väldigt mycket för mig=) Som jag dock hade velat ha mer tid att umgås med men tiden räcker inte alltid till.

Jag älskar min fina familj som alltid ställer upp.

Jag älskar min utbildning som jag så gärna vill bli färdig med men det får ta den tid det tar hehe.

Älskar mitt sommarjobb där jag får gå ute hela dagarna och där det finns en hel del roliga människor;)

Älskar allt som jag vet kommer hända i höst och framöver.

Älskar att jag får träna så pass mycket som jag gör trots min lilla älskling.


Ja det va väldigt mycket jag älskar just nu men det är vad dagens inlägg handlar om:P Tråkigt kanske men lycka för mig är detta.

Dessutom är det så mycket jag vill just nu och det får mig också att vara lycklig, även om jag bara kommer kunna göra en av de 100sakerna jag vill göra;9 Men jag har e massa mål att sträva efter. Nä nu ska jag snart sova;)

Här är min underbara familj på Theos dop=) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Låter alldeles underbart!! Får se till o hitta en annan dag o ses snart! :) snart drar skolan igång igen.. Vi hörs! :) Kram

2011-07-18 @ 22:44:40
Postat av: Anonym

Haha du ar for bra maria man blev ju helt glad av att lase detta inlagget.. betyder detta att du ska komma till mig I host eftersom du va glad :)?

2011-07-19 @ 01:39:09
Postat av: Pappa

Jag älskar att ha en dotter som är lycklig. Du har en underbar familj.

2011-07-21 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback