Navigation


RSS: inlägg



Nä, om tiden kan stå stilla ett tag

2011-07-14 @ 06:28:12, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja tiden går verkligen för fort ibland. Idag är det redan tosdag och bara två dagar kvar att jobba innan helg=) Sen har jag fyra veckor kvar. Ja dom får lov att gå fort på vardagarna men helgerna kan ju gå lite långsammare.

Igår sprang jag och Caroline 1,1 mil på lite under 57 min. Hela 5min bätter än förra gången. Känns skönt när det går framåt=) När vi började springa 8km sprang vi det på 47min. Igår när det vi hade sprungit 8km stod tiden på 39min och då skulle vi springa 3km till=) Det är väl en rätt så bra förbättring på 8-9 veckor=) Hehe.

I helgen ska vi inte göra så mycket. På lördag har Frankell 30års fest från klockan 14.00=) Får se hur länge jag stannar eftersom ingen kan passa Theo=( Är ju svedalarock samtidigt.

Har inte tid att blogga nu när jag jobbar. Kommer hem halv fem sen sticker Eddie och tränar och jag leker med Theo. När Eddie kommer hem är det min tur att träna sen när jag hunnit äta och duscha är klockan halv nio och då vill man bara sitta och ta det lugnt. Kommer bli bättre sen för efter denna helgen är Eddie ledig i sju veckor=) Skönt för han hehe.

Nä nu ska jag göra mig redo för jobb i detta sjukt tråkiga väder:(



Theo och Amanda=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback