Navigation


RSS: inlägg



Snart helg

2011-07-21 @ 20:56:57, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag har faktiskt snart helg på riktigt eftersom Eddie inte jobbar helg mer som han gjort nu i ca 5 mån=) Vilket innebär vars en sovmorgon jippi=)

Imorgon har jag även jobbat hälften av tiden. Tänk att det redan gått tre veckor sjukt.

Igår så var ju jag och Caroline ute på ett litet äventyr som ni som läst på facebook redan vet;) Vi skulle springa en lång runda tänkte vi. 1,3mil, kanske 1,5mil om vi tyckte att vi orkade. Det va en ny runda vi skulle springa.
Efter 2km säger Caroline att det är konstigt att det inte regnat som det stått att det skulle gjort hela veckan. Jag bara ja men skulle inte förvåna mig om himlen öppnar sig när vi sprungit hälften så att vi inte kan förkorta rundan. Caroline- nä skulle inte förvåna mig. När vi sprungit ca 7km som vi trodde var hälften började det dugga ett par min innan himlen verkigen öppnade sig. och då menar jag verkligen öppnade sig. På en min var vi dygnsura och det regnade så mycket så vi missade vägen vi skulle springa in på och därför blev det instället att vi sprang nästan 1,8mil. Jaja det blev i allafall en långgggg runda hehe=)

Båda tyckte det kändes väldigt bra förutom lite ömande knä men ingen var andfådd så halvmaran kommer vi klara på under 2 timmar. Tror jag iallafall=)

Idag när jag kom hem från jobb körde vi till kusin klara och kasper för kusinbus. Där även farmor och farfar var och kusin moa och albin med familjer då=) Där blev det korvgrillning och lek. Sen har jag tränat spinning och nu är Eddie iväg och tränar=)

Längtar tills det är helg. Fast vi ska ju städa en massa men ändå:) Jag har ju även träningsmatch mot Husie i Husie på lördag=)

Nä nu ska jag dricka, törstar ihjäl;)

Har blivit dåligt med nya foto men har inte haft tid att lägga in på dator och Eddie är inte lika flitig som jag med bilderna;)



Busunge<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback