Navigation


RSS: inlägg



Sova vad är det?

2011-07-15 @ 02:51:02, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jag får väl instämma med en del andra att sova är överskattat. Eller inte. Är såååå trött men har en konstig känsla i kroppen den skakar liksom hela tiden plus att jag har ont i magen=( Hoppas inte jag blir sjuk, måste ju till jobb imorgon men jag vill ju gärna ha sovit lite. Ska ju upp sex:(

Det va så länge sen nu som jag inte har kunnat sova på nätterna. I två veckor har jag deckat klockan tio. Va säkert de två kopparna kaffe innan idag:( I alla fall så har jag bara jobbat idag sen busat hur mycket som helst med Theo. Vi har lekt kurragömma=) Det dumma är att han bara vet ett ställe att gömma sig på sen när man säger var är Theo skrattar han hela tiden=) Rätt lätt att hitta med andra ord. Jag älskar min lilla prins så himla mycket. Ja min stora med haha. Det händer så himla mycket roligt nu med Theo hela tiden=)

Sen har jag tränat spinning. Sen försökt sova från klockan halv elva, vilket inte har gått så bra. Eddie har inte heller kunnat sova men nu tror jag han sover. Får se om det blir jobb imorgon eller inte. Kanske går dit så får jag se hur jag känner mig. Usch det är så mycket pengar man förlorar om man missar en dag=(

Nä ska titta på tv nu och hoppas på att jag slumrar till.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha han e för go den lille prinsen!!!

2011-07-15 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback