Navigation


RSS: inlägg



Storstädning

2011-07-24 @ 13:46:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det är det vi håller på med just nu, eller ja nu sitter jag här och pausar. Ska snart ut och springa med Caroline så måste ladda;) hehe.

Vi går igenom varenda liten hörna av huset och ser vad vi kan lägga undan och vad som kan kastas. Jag håller på med Theos rum och är inte ens färdig med det så detta kommer säkerligen ta hela veckan, men verkligen ett måste. Eddie började med köket vet inte hur långt han kommit;) Fick en jädrans massa kläder av Marlene som varit Kaspers gamla så nu har Theo nya plagg varje dag i säkert två-tre månader=) Hehe. Verkligen ävlbehövligt för vi har inte många kläder i storlek 86 och uppåt.
Har soterat ut kläder som inte passar Theo så lilla Albin har lite mer än en låda som väntar på honom;) Även en massa babyleksaker har vi sorterat ut och lite andra babysaker;) Theo tyckte ju naturligtvis att dom a jätteroliga när vi packade ner dom och han började packa upp dom igen och lekte med dom tillsammans med söta Amanda:) Dom är för roliga.

Igårkväll va Vivvi och Amanda här uppe och vi beställde mat:) Mums. Theo sover gott just nu och har sovit i snart 1,5timme fastän att han sov 13timmar inatt:O Somnade lite över sju och vaknade åtta i morse:) Skönt hehe. Det får han gärna göra om=)

Varje gång han går in i badrummet säger han baadaa vilket betyder bada men det låter svinroligt när han säger det haha. Sen säger han tack när han får saker=) Min gullunge, nu går det undan med nya ord han lär sig.

Nä nu ska jag göra mig iordning=) Ska försöka hinna lägga in lite nya foto och videos ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback