Navigation


RSS: inlägg



17 juni

2011-06-17 @ 14:14:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Mer än halv juni har gått nu och jag börjar snart jobba:( hehe. vill alltid vara hemma.
Theo går hela tiden nu och utmanar sig själva genom att stå still och studsa, gå med händerna ihopa eller skaka på huvudet haha. Sen har han börjat åla sig igenom bordsskivorna kommer en video sen=) Vet inte var han har fått det ifrån.

I tisdag var jag på studentfest hos Julia i laget. Jag hade blåmärken på exakt hela vänstra benet så det blev en ny långklänning och ett par höga skor på=) Kände mig skitlång=)



Såhär så jag ut:) Jag som sagt att jag inte skulle ha någon långklänning. Trodde jag skulle se kort ut men tycker faktiskt tvärtom:P

Idag har vi hämtat Theos ettårs foto. Dom blev så fina:) Kommer pryda våra väggar fint:) Theo sover nu när han vaknar ska vi lämna han hos min mamma:) Där han ska sova inatt så att eddie och jag kan äta gott och sova längeeee på morgonen=) Ska bli skönt. Båda två är helt färdiga. Måste packa till Theo nu. Kommer nog två video senare idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback