Navigation


RSS: inlägg



2 juni

2011-06-02 @ 11:19:49, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är det ju den 2 juni, redan. Imorgon är Theo 13 månader. Han är väldens gladaste lillaskit. Har lärt sig att fejkskratta så springer omkring och gör det hela tiden. Han ska även vissa för alla ata han vet vr alla lampor finns i huset så fort någon kommer. Han står själva långa stunder nu och igår när jag släppte honom tog han två steg:) tihi. Så snart går nog den lilla plutten.

Igårkväll kunde jag verkligen inte somna. Somnade kanske vid två tre inatt:( Tur fick vi sovmorgon av Theo till kvart i åtta=) 13,5timmars sömn hehe. Nu sover han igen så han måste varit trött:P

Vid nio skulle jag iväg för att bygga på mina naglar som nu är hur fina som helst=) Kommer bild sen hehe. För andra är dom ju inte jättelång men för mig är dom meterlånga:P haha.

Nu om ett tag ska jag ner och massera lite:) Sen springa med Caroline=) Jag har dock sjukt ont i min stortå sen matchen igår. Blev stämplad och nu är tån helt svullen och jag kan knappt röra den:( Stackars mig haha.



Theo för typ 6 mån sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback