Navigation


RSS: inlägg



Bilder gånger 100

2011-06-10 @ 21:29:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja för er som inte orkar kolla på en massa bilder kan sluta bläddra ner nu för detta inlägg kommer inehålla ett x-antal bilder från dagarna som varit. Har massa filmer med men tror inte jag hinner lägga in dom nu.

Idag har vi varit ute på lite äventyr. Först blev det en lekstund nere hos Amanda och Vivi. Sen sov båda ungarna och när de vaknat körde vi till babyringen där det blev inhandlat en uv dräckt, backspegel och en resesäng till mamma. När vi kom hem åkte vi in om Ica sen Mc Donalds=) Mums. Vet inte riktigt vad det är med Theo men han har varit supermammig och väldigt väldigt gnällig de senaste dagarna. Han har även vaknat och vrålskrikigt på nätterna och idag redan vid halv åtta första gången. Inget hjälper utan man får låta honom ligga och skrika sig till sömn vilket jag HATAR att göra. Men när han bara fektas i min famn och skriker fast jag sitter bredvid så finns det ju inget annat alternativ. Menmen tror faktiskt att det är en tand eller hoppas på det så att det inte är någon ny sjukdom. Han kan väl få vara frisk i en månad i allafall. Det är väl inte för mycket begärt.

Nä men nog om det här kommer bilderna=)



6 juni och är och gungar med Vivi och Amanda. Theo ser inte så jätteroad ut när han sitter där men bara jag sträcker ut armarna så börjar han skrika. Och då ska vi inte tala om hur det låter när vi ska hem. haha



7 juni och vi myser i sängen=) Hmm ser att jag eller Theo nog har ändrat inställning på kameran så nu ser man ju tiden och datumen på alla foto. Jaja:P



Theo och Amanda på promenad=)



Hehe



Såhär såg jag ut när vi kollade på Daniels utspark=)



pappa hämtade mig i denna bilen, lånad av min morbror och hans familj



Min fina lillebror



Syskonen Nilsson utan lilla Sandra



På väg upp i flaket



Dansandes på flaket:)



Jag och Theo innan festen=)



Theo på festen=)



Daniel hugger in på tårtan



I torsdag va vi hemma hos Maria och Linnea från föräldrargruppen ute i Åkarp=) Linnea och Theo på bilden



Tar en fikapaus=)



Ska ut och titta på ankorna=)



Såhär trött va Theo när vi åkte hem=)



Theo och Albin idag=) Albin är sex månader om nån dag och Theos yngsta kusin=)



Albin, Caroline, Moa och Theos rygg:P

Det va nog alla bilder just nu. Har suttit mer än 1,5 timme med detta inlägg så hoppas ni är nöjda:P Nu ska jag börja sätta in lite foto i våra album om jag orkar, eller bara titta på tv:) Sov gott när ni väl lägger er=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback