Navigation


RSS: inlägg



Ensam

2011-06-15 @ 11:03:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är Eddie iväg i Kalmar med brandkåren för att spela Brandkårs SM i fotboll. Körde lite i åtta i morse och kommer hem vid elva tiden ikväll typ.

Egentligen skulle jag och Theo åkt in till Malmö med Caroline och Albin där hennes mamam skulle passat barnen medan vi sprang. Men det senste dagarna har jag inte mått så bra och på matchen i måndags mådde jag konstant illa och nu imorse va jag genomförkyld när jag vaknade:( Har nog nyst mer än 100ggr idag.
Istället har det blivit en promenad med Vivi och Amanda ner till Ica och nu sover Theo gott=)

Anledningen till att Theo är så grinig fick jag syn på idag. Det v en tand men itne den jag trodde utan en kindtand, typ längst bak. Stackars liten. Jag trodde tänderna kom i ordning men tydligen inte. Säkert därför han äter dåligt också. Nä nu ska jag göra lite mat till mig=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback